fredag 30 juli 2010


Tänk så lyckligt lottad och rik jag är- på underbara vänner!
.. Helt allvarligt så vet jag inte vad jag skulle göra utan er?
Jag är verkligen tacksam för varenda liten stund mer er.
Man ska aldrig ta nån för givet- och det lovar jag att jag inte gör.

Jag tänker inte nämna nåra namn..
för jag vet att alla dom som jag skriver om vet det själva :)
Jag ville iallefall bara tacka er för att jag får ha er i mitt liv
och att ni förgyller mina dagar .. Det finns nog inget bättre
än att ha folk i sin närhet som man verkligen kan lita på
till 100 % .. Ni är guld värda .. vet ni det ?

För visst äre så att :
Delad glädje-dubbel glädje & delad sorg- halv sorg ?
jag älskar er och kommer alltid att finnas vid er sida. promise! -v-

1 kommentar:

Johannaaa sa...

du är kärlek lojjz ! <3