måndag 19 juli 2010

BAD OCH FÖDELSE-FIRANDE
Idag på dagen var jag som sagt och badade ..
Men vart ändringar med bad-sällskapet - vart nämligen
så att jag & jonna åkte iväääg istället+ massa godsaaaker ;)
Hade verkligen suuper roligt .. och jag looovar att det inte ens
var tyst på oss en endaste minut under de timmarna vi var där..
.. om de är nåra som kan prata i evigheeter så är de nog vi :)

.. all vår fika !! haha och den där lokan har en kul historia bakom sej ;)

.. mumsiga jordgubbisaaar

lånsta-gropen.. som de tog oss 40 min att komma fram till HAHA
_________________________________________________
Efter jag kommit hem så böt jag om och fixade till mej lite,
för att sen gå hem till reneé & christoffer där även mamma
och marlene var :) .. vi grillade och firade marres födelsedag
( för tidigt, hon fyller den 24 ) men eftersom renutt & c åker
till grekland nu.. så vart de firande nu istället ..
Hur som helst hade vi super trevligt och alla dom galna
samtalsämnena vi hade kan man inte merän skratta åt haha!!
jag älskar verkligen min familj !! :)

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ♥

Inga kommentarer: