söndag 25 juli 2010


Igår kväll blev det party .. först hade syster fest uppe
i våran lägenhet för nåra av hennes kompisar ..
Och det var faktiskt jätte roligt - kul människor de där :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Efter det vart det hotellet -och mer kan ja inte säga om det.
För för första gången i hela mitt liv minns jag faktiskt ingenting
alls av kvällen! helt sjukt.. så vet inte ens om jag hade kul
eller inte .. haha?! ;D minns inte att ja prata eller dansa med nån.
Blää det här vill ja inte uppleva igen..
Men två saker minns ja iallefall haha! (otroligt)
första var när robin säger: louise vi är för fulla, för fulla blabla..
(ojaa va rätt han hade)
och sen minns ja när vi gick ut
därifrån och stod vid kebaben.. men sen äre heelt svart.

Haha lite kul för nu imorse när man gick in på facebook så fick man fina
meddelanden på chatten: lite full igår louise? hade du kul igår ;) ?
sen inne på coop: hade du kul igår louise? hahaha... måste synts
på mej att jag inte var i mitt bästa tillstånd alltså ;) .. jaja nu har jag ju
vart med om de här också... för första & sista gången i mitt liv ..

Nej nog om den kvällen... nu ska vi fira syster hemma hos pappa =)

1 kommentar:

katerine sa...

haha min lilla gumma nu vet du hur de kändes för mig den kvällen då jag spåra ut. MISSSU!!!