lördag 10 juli 2010

Första Dagen - 3 Juli , Lördag !

.. på flyget tidigt på lörda-morgonen! pigga tjejjer ;)

.. Maaten vi fick .. och den var helt okej :)

.. Framme på flygplatsen ! dax att leta väskooor

.. Utsikt från balkongen .. bodde högst upp - asläskigt!

.. Min packning .. & jag gillar mina 3 äpplen där ;) haha

.. Efter vi boat in oss i hotellrummet så gick vi ut på spaning!
Vi letade väg in till stan -mataffärer-stranden! ..
Och åh vad jag älskade miljön där borta !!
_____________________________________________
Förövrigt bokade vi ju en ospecificerad resa .. allt var super bra..
Fint och fräsch .. 5 min från stranden! namnet: Lavinia!
Det ända som gick att klaga på var att vi inte hade nån
kyl på rummet .. men vad gör de ? man kan ju klara sej endå :D

Och såhäär såg det ut =) .. ( bilden lånad från google )

Inga kommentarer: