söndag 11 juli 2010

( haha en helt nyvaken loiiiis - men de bjuder ja pååå)

Idag har jag vart på vift hela dagen !!
Imorse var jag först & hälsade på syster & stoffen :)..
Sen kidnappade jag med honom på en cykeltur till silvköparen
där vi var och solade & badade i några timmar :) mysigt!

Efter det vart de ett stopp vid månsan där jag träffade på hanna!
Låg och pratade lite skit i solen där innan vi sen cyklade
vidare hem till mej :) .. Efter en liten powernap gick vi ut
och spelade basket & frisbeee med hennes kille och hans kompis.
En liten johanna droppade sedan dit och vi hade de super kuuul :)
________________________________________________
Sen nu ikväll runt 10 fick vi nått ryck och cyklade iväg och badade- igen!
Haha.. tredje gången för min del ;) .. jag äälskar SOMMAREN !!

En färgglad Loouii .. gula short & mina nya rosa converse ;) haha

Myysigt badställee !!

hahah bjuder på en liten film från badandet ;)

2 kommentarer:

Hanna :D sa...

wiiie :D haha! :D vi måste ha våran film dag nån dag bara göra en massa galet :D haha

LouiseElfwing sa...

aabsoluuuuuuuuuut ;)