måndag 7 december 2009


Vill du bli en riktig svenne ?!?
då har jag en glad nyhet att meddela - nya svenne-kapsel-tabletten!
ta två om dagen svälj med cola .. resultat efter bara 2 veckor!

är det här pillret för dej ? pilla då fram 50 rikstaler och gå
till närmaste hälsokost affär för att adoptera (få hem) dom..
________________________________________
Jaaa, för er lättlurade kan ja direkt tala om att jag skojjade,
.. innan butikspersonalen på hälsokost ringer polisen och varnar
för en heltokig person som vill ha..
svenne-piller = för mer svenskhet!

För de andra vill ja påpeka att klockan är 00:37 och just
den här tiden på dygnet är min humor på tipptopp?! tveksamt...
________________________________________

iallefall till dej jag gav hopp att bli en svennigare-person följ ist detta:

* ät sill
* köttbullar
* prinskorv
* potatis!

NÅRA GENVÄGAR FINNS EJ !!! ;)

2 kommentarer:

katerine sa...

haha dryyger ;D är inte de piller för acne? <3333

Hanna =D sa...

jag älskar din humor så sent :D haha ..kommer du ihåg kroatien xD hahah filmerna!!