lördag 26 december 2009

Juldagen - utgång !

Marlene & jag - togheter forever!
När jag & Marre fixat färdigt oss, så satt vi hemma först!
* Vi drack vi & pratade - mysigt :) *
Sen begav vi oss vidare på en fest, trevliga prickar där minsann!
vi avslutade kvällen som många andra inne på hottan,
men där tappade vi bort varann-vilket var synd
-eftersom de va vår första utgång tillsammans!

Känns inte som ja träffade på eller pratade med nåra :O .. haha!
Men ja hade annat att roa mej med, nämligen att leta mobil ;)
(.. däremot inte min då ja alltid är smart o lämnar den hemma..)

Däremot är min syster bra på att tappa bort saker på kroogen ;)) !!
hon borde lära sig av lillesyster tycker ja minsannnnn´ ..
så jag gick och knackade på alla och frågade:
-URSÄKTA HAR DU HITTAT EN MOBIL?!
..fy va ful ja är ;).. men de lönade sej.. FÖR JA HITTADE DEN!!
Och då ja vart jag så glad började gråta , hahahaha.. nööörd-lolle...
( men jorå vinet satt sina spår) !!!



_________ Lite kort sen kvällen ________

Inga kommentarer: