torsdag 31 december 2009

Min ÄLSKADE familj ....

NI- Min familj är verkligen mitt ALLT!
... ja för faktiskt så skulle jag inte vara nånting utan er!

För er så skulle jag offra allt, även mitt liv !
Det viktigaste för mej - är er lycka & att ni mår bra!
Jag lovar att jag föralltid ska finnas vid eran sida!!
.. och det kan ingen i världen ändra på - absolut ingen!
I både glädje och sorg ska vi finnas för varandra!

För ni vet väl ?
Delad glädje-dubbel glädje
Delad sorg- halv sorg!

Det finns inga människor på jorden som ställt upp så
mycket för mej, såsom ni har! .. och jag är så tacksam för det!

Det vill ja verkligen att ni ska veta!-jag är så lyckligt lottad som har er..

Alla minnen vi har tillsammans, är det finaste jag har!
Ibland önskar ja så att ja bara kunde blunda och hoppa in
i vissa delar av mitt liv igen - att få uppleva de på nytt!
Sådant ja vet att ja aldrig kommer få uppleva igen,
då livet inte är detsamma nu som det var då....
..tro mej, ja saknar det, de gör ont, men ja minns-och i mitt minne ler ja :)

JAG ÄLSKAR ER !!!

if i could turn back time!
- ja vil ha hela min älskade familj samlad igen...

Inga kommentarer: