tisdag 29 december 2009


*Berättelsen om satsumasarna*
_________________________________
Här ska ni få följa min och johannas kompishistoria!
Alltså ett kompisinlägg-
heeerreee we gooo!
____________________________________________
kapitel 1:
Allting startade år 2004- på ekebyskolan i sala!
.. i klassen 7i gick då två tjejer, med namnen hanna och johanna!
jag tyckte dom verkade väldigt trevliga och tänkte att jag skulle
vilja börja umgås med dom .. så en dag gick ja fram till dom och sa:
- visst går ni på gymnastik ?

Vilket alltså var min första mening-efter hej då! haha!
Jag tror dom tyckte ja va lite konstig i början som började prata sådär.
Men vinna eller förlora heter de väl ;) ?!
______________________________________
kapitel 2:
Johanna var rädd för mig först när hon såg mej, har hon berättat!
Hon tyckte jag såg ut som en bitch ;) ... hahahaa!!
( tack gode gud att hon inte tyckte de sen )
För faktiskt började hon gilla mej en hel del sen ;) ...
Det vet ja för hon+jag+hanna+evin bildade ett gäng!
Nerå skämt åsido- men vi hängde ihop i 3 år !
det var då 3 år med massa busigheter, allt från att skjuta ärtor
i matsalen från att räkna till 1,2,3 sen GAPSKRATTA! ... (L)
eller varför inte spendera ett helt nyår med att
spela in när man dansar ? ;)
... haha gud jag äälskar minnen :)
______________________________________
kapitel 3:
Nu ska ni få höra om vårat första telefonsamtal!
Joo de va såhäära, att lille jojjehanna hade fått en hård
snöboll i ögat en dag i skolan, så när ja kom hem på kvällen så
letade ja upp hennes nummer och frågade hur hon mådde!
( tror de va då hon insåg att ja ej va en bitch) .. hahahaha!
_____________________________________
kapitel 4:
vi är vänner än idag! <3 de är min satsumas de!
.... här bjuder ja på lite bilder sen högstadiet .. ;)

Här kommer lite fakta om johanna!
Hon är 18 år, och fyller den 13 oktober!
Hon bor just nu i Skåne,
och läser till frisör!
Hennes mobil numer är .. 076-22707***
( haha lättlurade, skulle ja aldrig ge ut till er)
Hon är go och glad som vartenda kexchoklaa´ ...
Hon har en cool stil som alla diggar ! =D
ja meenar, hur många passar med rosa lugg ;) ?
MEN TYVÄRR GRABBS, HON ÄR UPPTAGEN!!!


friends now and förever!

Inga kommentarer: