tisdag 22 december 2009

J.U.L.K.L.A.P.P.S.B.Y.T.E !!!

Idag har vart en super mysig dag!
Först gick jag ju som sagt på stan en stund ...
Sen åkte jag hem till emelie, där vi åt sallad-från vivaldi!
vi tände ljus och smaskade i oss det- LJUVLIGT !
Vi satt även och pratade en himla massa om allting (L) ...
Bus med hennes hund vart de med, eller ska ja säga råtta ;) ?!
hahahahah, jaaa för man kan ju böörja undra ....
(bara vi 2 fattar, så ansträng ej hjärnorna i onödan)
Bytte julisklappar gjorde vi med, men de är oöppnade än,
här ska vi minsann visa att vi är 18, och inte 8 ...
vi kan hålla oss , vi kan.. eller? .. hur går de emelie ;) ??
Innan ja åkte sen så kramades vi ! snipp, snapp, slut!
_________________________________________
... så va bara halva dagen slut! NU: fortsättning!!!
Nere på stan så tog ja kurs mot gryta för att åka till Emma :) !
Vi spelade massa spel, skrattade, åt.. (MAT I MITT HJÄRTA)
sen byttes de även julklappar här med ..( oxå oöppnade än)
Och här kan ja ju även påpeka att ja börjar undra en sak om emmas
hund med, är hon menad att va studdsboll ?! aa bara gudarna vet ....
... MEN jag vet iallefall att jag TROR att de är så .. (A)
_________________________________________
Tillbaka på stan, nu för lämna in dashis paket =))
sen mötte ja upp syster för att lämna v-ås för denna dag!

Inga kommentarer: