måndag 4 maj 2009

Min allra bästaste vän i hela världen <3
åh älskling,
det får inte hända dej nånting, det får bara inte..
Du har alltid funnits i mitt liv, så länge jag kan minnas ..
Och jag önskar så att du kommer fortsätta det ..
Jag vet att du är gammal .. :( men du får inte lämna oss än! snälla :'(
Jag älskar dej av hela mitt hjärta ! <3
Det var så mysigt att sova bredvid dej på golvet,
Och jag hoppas att du kände dej lika trygg som jag ..
Vi ska klara det här tillsammans pojken, visst?
Du är den som jag alltid sökt tröst hos när jag vart ledsen,
du är den som alltid alltid lyckas få mej att le ..
du är den som alltid har sett den smärta, som ingen annan lyckats se.
Utan ett ända ord, kan vi endå förstå varandra så bra!
Du är den bästa jag har, och jag älskar dej mer för varje dag ..
En sak ska du veta... jag kommer aldrig någonsin
svika dej plutten, för , .. Det bästa vi har är varandra ... <3


Rickipicki, ingen är bättre än dej -v-
Ett liv utan dej ... vill jag inte leva!

2 kommentarer:

marre sa...

Sötaste Louise! Trodde inte han skulle vara kvar här idag... Är så glad att han är bättre, vill ju hinna träffa honom när jag kommer hem.

LouiseElfwing sa...

Jag är också så himla glad för det ! .. våran älskade lilla voffsing! .. Jaaa, vi hopppas att han klarar sej länge till <3