fredag 22 maj 2009

5 sanningar om mej själv!


japp kör på en sån nuja!

1. Jag får alltid panik när jag ska gå upp för trappan på kvällen,
speciellt de sista trappstegen,
känns som nån ska ta i mina fötter (a)


2. jag älskar bebisar!

3. När jag var liten såg jag ut som michilingubben. (?)
tjock med andra ord.
Och i boken när mamma skulle skriva dit min vikt, fick
de inte plats i rutorna som fanns, så hon fick rita dit egna, fniss!

4. När jag och min äldsta storasyster bråkade när vi va mindre,
sprang vi alltid runt vårt köksbord, hon jagade, jag sprang, HAHA!

5. Jag är ganska blåst, för hör här ...
jag och mina kompisar va & åt i skolans matsal..
När vi hängde upp jackorna,
så tog dom sånna vanliga galgar man tar av,

jag tog nåra som satt fast,
mer avancerade alltså.. haha!!

Sen innan ja hann tänka vräker ja ur mej..
- Varför tar ni inte galgarna som sitter fast,
då kan ju inte jackan bli snodd!

( jaa, om man tänker att nån tar med sej hela galgen
när man snor jackan,
så var de ju bra tänkt louise ) haha...

2 kommentarer:

Hanna.f sa...

hahah glömmer aldrig det alltså :D sjukt kul !!

LouiseElfwing sa...

hahahahhahahaha ;D