onsdag 13 maj 2009


ååååh så skööönt
jag har nyss skrivit klart mitt hälsopedagogik arbete!
Jag skrev om anorexi, och tro mej det berör när man läser om det!

Först tänkte jag att alla skulle skriva om det,
och att de då hade blivit tråkigt,
men sen tänkte jag snäppet längre!
Eftersom alla tänker:
"jag skriver inte om det här, för de gör säkert alla"
så är det ju ändå nästan inga som skriver om de, smaaart va ;) ?

Jag är alltid sent ute, jag började idag- det ska va inne imorgon!
MEN SOM SAGT ÄR JA KLAR NU =)
men klockan är 02:03 & jag är trött ... * gääääääsp *

Sen hade vi även en naturredovisning idag, så nu har det lättat lite
från mitt hjärta iallefall, huhu !

Nu är det baara den jeedra designen som ska av klar på fredag också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skrev också om det.. / dasha :)

LouiseElfwing sa...

då va vi två som va lika smaaarta ;);)<3