söndag 24 maj 2009

Helgen!

Gissa vad? .. när jag kom till jobbet (optikern) i fredags
fick jag nya bruna linser... helt GRATIS!! ihhh..
Gissa om jag blev glad :) .. !! super-duper-mega-glad!

så nu kommer ja va brunögd ännu en månad ;)



Dagen gick bra, och jag fick ut många lappar ... :)
Sen fick ja rast, och då gick jag och min lilla söta vän evin
och åt thai-mat , muuumss!
Jaa ni ser på bilden att vi gillar de va ;) ?
Ja menar, vi åt upp allll våran mat ...
de roliga va att de va 2 vuxna bredvid oss som med åt,
men dom åt inte ens upp allt :O
Men jo TJENA matvrak :D ..
men mat är livet... så de gör faktiskt inget ;)


_____________(kolla in evins fina finger, haha) ___________

L Ö R D A G!

På dagen så jobbade jag först som vanligt hos optikern.
Alltid lika kul :) .... gillar mitt jobb där :) !
..............................................................................

Sen på kvällen så jobbade jag på hotellet för första gången!
Jag var nervös, men det gick faktiskt väldigt bra! :)
Och himla kul var det! ... =)


( såheeera såg ja ut, huhu)

Inga kommentarer: