söndag 8 februari 2009

vaknade nyss, och drömde nått konstigt.
Men de va så verkligt så skriver lite .. haha!!
Iallafall drömde ja att ja skulle till syster i Vegas.


Fast vi va inte i vegas. va i Hongkong tror ja?

Det började med att jag bestämde mig för att ja ville åka iväg.
Så jag packade saker och köpte biljett .. sen flög jag iväg, och
meningen var att ja skulle va borta en dag eller nått.

Ibörjan kommer ja till nått ställe, nån restaurang.
Och ja säger att de ser precis ut som på tv..
Sen jobbar vi med dom, och får massa godis ..
Weeiird ? , jaaaa !!!

Och sen helt plötsligt är Renée och Christoffer och mamma med.
Och även marlene då, eftersom ja skulle till henne ..
Vi gick på stan och kollade, Marre skulle visa oss runt.
och man behövde typ åka båt runt
för att komma "runt" stan ..
va nått med pirats of carabean eller nått?
Sen var det nått mystiskt hus man gick in i, och de ändrades en
massa bilder .. och bla bla bla bla ...

Sen helt plötsligt träffar jag fanny,
hon jobbade på en affär där (HM)
tror ja till och med, så hon kom fram och pratade. huummm ??
( ..Inte illa och jobba där inte fanny ;) .. )

Precis innan ja vaknade, så kommer ja ihåg
att ja tänkte att ja skulle in och skriva blogg och berätta om att
jag var i hong kong , hahah!! .... men sen vaknade jag..
och fick istället berätta de här ... ;D

Man kan verkligen drömma konstiga saker...
tror inte ni fattar mycket av den meen ;)
.. drömmar är ju oftast konstiga och de får avsluta det här inlägget.


1 kommentar:

Renée Elfwing sa...

De slår ine min dröm som jag berättade för dig förut:) Puss