söndag 8 februari 2009

Nu till helgen :)

I fredags så var jag bara hemma,
somnade jäättte tidigt .. runt elva-tolv kanske!
Till och med tidigare än när ja ska till skolan..
Och de roliga va att när ja läste fannys blogg, så
skrev hon att hon gjort exakt samma sak ..
Man blir verkligen som man umgås va...??
- MMM de tror ja, HAHA! ;)
( de där sista kommern endast F fatta )

I Lördags så vaknade jag först ganska tidigt.
Men sen somnade jag om , och vaknade efter tolv
nångång .. sent eftersom ja somnade så tidigt..
På kvällen fick ja skjuts av mamma hem tilll Emelie L
i min klass .. :) Och kan ju berätta att vi körde vilse!
Meeen ja älskar att åka bil av nån konstig anledning,
ja tycker de är avslappnande, haha!! så ja hade inget emot det!
(När eller vänta OM jag får körkort så kommer ja säkert åka
runt baara för ja tycker de är så mysigt..)
Men tillbaka till de ja ska skriva om igen..
Till slut kom vi fram iallafall, tur att emelies pappa
är bra på vägbeskrivningar (Y) !!
Och hennes föräldrar är ju fööör söta, jag fick hemagjord
pixxa när ja kom , och dom bjöd mamma med, så söta :)
Och GOD var den!! mmmmums!! :)
Mamma var kvar ett tag, alla satt och pratade massa,
myspys :) .. Mamma åkte iväg, och tro det eller ej..
.. men hon hittade hem! Vi satt och spelade BUZZ med hennes
föräldrar sen, väldigt kul :) .. MEN nått mindre kul var att när
spelet var slut hade jag 0 , ja du läste rätt 0 poäng.
Hur lyckas man? när ja väl fick poäng, var de tack vare
"min special teknik" .. Nej musik-spelet på buzz är inget för mig.

Emelie gjorde världens godaste smooties också..
mmm, nu vart ja sugen på en sån... Mumsiiig var den allt :)

Efter det vart de fest, ej planerat, så de va bara att
fixa till sig lite och byta om .. sen traska iväg.
=) Vi kom hem och somnade kanske runthalv 6?
men vi gick ju iväg väldigt sent oxå så !

Sändagen skriver ja i ett annat inlägg de här blir
fööör långt annars !! ;)
FORTSÄTTNING FÖLJER! ....

Inga kommentarer: