onsdag 4 februari 2009

sitter hemma hos fanny nu :)
Jag fördriver tiden här en stund, för hon badar.
Ikväll så ska jag följa med Fanny till dansen,
för jag ska kolla om de finns platser kvar , hoppas hoppas!
Commercial dance är det jag förhoppningsvis då ska börja på :)
De är lite likt så som de dansar i pussycatdolls, iihh kul :)

I skolan idag så slutade vi tidigt.
Men jag, fanny & emelie.l satt kvar en stund och
fortsatte jobba med designen .. Och innan de
gick vi bara igenom spa-behandlingen som vi ska göra nästa vecka.
Och ja längtar, ska bli så skönt :) !

Och kan meddela att ja är skapligt trött på de
kalla vädret, vill ha sommar, sol och värme. NU!
Sitter här med en filt runt mig .. burbur.

Nje har nog inge mer vettigt att skriva om nu!
ELLER JO , imorse var ja duktig .. körde minsann 10 min
på cross trainern som pappsen va så snäll och köpte :)
och ja ska försöka ge mig på den varje morgon nu.

/ L.

Inga kommentarer: