torsdag 26 februari 2009

( överst: mammas mat, underst: min mat )
Igår så kom Bethina till mig, vi gick runt lite på stan
och kikade, en fika vart de också ..
Justja, lånade hem glasögonen ja troligen ska köpa.
De har ja ju visst inte nämt här, men ska iaf nog få glasögon!

Ja slingade hennes hår, och resultatet vart okej :)
Nästa stopp vart Akropolis, muuuummmss filibaba!
Å ja åt min älsklingsrätt, den vågade sej bettan med på. hhihi..
Mamma va oxå med, och hon åt sallad, mysiigt :)

Ansiktsmasker hade vi med kul med ..
hhaha, min torkade, sen skulle man dra bort den..
Känndes som ja drog bort mitt skinn.. Hahah!
Och innan vi somnade kollade vi på fiiilm :)

-
Idag så sminkade jag & Fanny barn på ikea,
( arbete vi ska göra med skolan )
de va ganska roligt faktiskt :)
Men gissa om vi fick oss en chock när två killar
18-år sätter sig ,
och säger att de vill bli målade till tigrar : O ?

Inga kommentarer: