tisdag 19 april 2011

tre månader

.. och inte vilka tre som helst- utan de mest underbara !

.. va ett tag sen nu eller aa ( 31 mars ) så firade jag och beeebe 3 månader!
Och huur sööt pojkvän har jag inte ?? ja om ni tittar på bilden så förstår ni =)
de enda ja fick veta va att vi skulle göra nånting,
så sen vi åkte ut till hans föräldrar och jag fick direkt gå in i
vardagsrummet haha =) ... sen när ja fick komma ut till köket så hade han
lagt tre rosor på min tallrik ... 3 rosor = 3 månader ÅH
.. sen hade han gjort förätt - sparris med nån skinka..
sen varmrätt : taccopaj som är min favoriträtt & sen köööpt en
himla massa godis =D och bara för de inte fanns så mycket choklad i
lösvikten köpte han en chokladkaka speciellt till mig också :D
han vet hur viktig den är för mig ;) HAHA ... gud så glad sånt här kan göra en!!

Uppskattade verkligen den här dagen älskling & den är oförglömlig !

Inga kommentarer: