onsdag 20 april 2011

Förra helgen!

I fredags så var jag och syster ( marlene ) & evelina och bowlade på kvällen =)
var faktiskt jätte roligt :D och jag kom iallefall två ;) & tre strikar
( stikes ) hhahaah hur tusan säger man ??? men jaja ni förstår va ja menar ;)
så tre "sånna" fick jag =D ... efter de vart de film, chips & dipp = MYSDAG!

Lördagen bjöd på fest =) mina kusiner hade 55 års-fest då den ena fyllde
30 och den andra 25! Först åt vi mat med släkten =) jätte gott!!
Sen efter kom även deras kompisar =) va trevligt. sen efter de så åkte jag
och andreas ut till hans föräldrar och där fick ja även träffa deras kompisar!

( såhär sååg jag ut ) - påväg att bli hel blond igen =)

Outfit bilder på mig och bebelibebb =)

Lite olika bilder sen kvällen !! =)

<3
____________________________________________________
På söndagen åkte vi först in till västerås =) köpte golv till hallen!
Hittade ett super fint !! .. sen åt vi på vivaldi ! efter åkte vi till hans
föräldrar en stund , satt och mös i solen ! sen bytte jag och beb däck på
hans bil .. ja kunde ju minsann ;D hahaha vuxenppäng CHECK!
sist men inte minst så bjöd kvällen på grillning med olle & madde =D
jätte mysigt - satt & åt i vårt kök :D ... sen åkte vi på bio - scream!!

Inga kommentarer: