onsdag 20 april 2011

personliga halsband.


Har ju inte hunnit skriva om min födelsedag än!
Men här är iallefall två halsband jag fick när ja fyllde =)
På det ena är det två brickor.. och på de ena står det: Andreas & Louise,
vilken nog syns ganska bra! sen på den lilla brickan bredvid så
står de först: always in my heart på framsidan.
sen på baksidan står det ricki - min älskade älskade lilla vovve!

Jag ÄLSKAR verkligen halsbandet!!!
verkligen personligt och det betyder jätte jätte mycket.

Det andra halsbandet, de rosa hjärtat fick ja av andreas familj.
- Så sööta!! + att ja fick örhängen och en berlock till mitt armband.
verkligen min stil och måste säga att de är så jag.. glitter .. och rosa ;)
( kommer bilder på alla smyckerna sen ) och även såklart massa bilder
på min födelsedagsfest och allt annat fint jag också fick :)

1 kommentar:

mamma sa...

Det ska vara "Ricki" på framsidan. Baksidan "always in my heart" ska du bära mot ditt hjärta.