onsdag 20 april 2011

Min(a) hårfärg(er)

Okej, en liten berättelse om mitt hår kommer här ;)
.. så för er som tycker de är helt ointressant kan sluta läsa typp nu :D haha ..
Jag har ju typ alltid varit blond! som nog de flesta vet ..
Men började ju sen färga håret ljustbrunt med blonda slingor i runt jul ..
efter deet vart de vart ja sugen på ännu mörkare och blev brunett ..
sen färgade ja igen- näästan svart! seen började ja ångra mig och
gick och avfärgade håret - och nu har ja avfärgat och slingat de
en gång till! ska snart fixa igen! för nu blir ja minsann blond igen =)
vet inte va ja trivs bäst i faktiskt.. men just nu saknade ja de blonda.
känns som en röra med alla mina hårfärger nu hahaa..
först hade ja bara blond o nu har ja haft 879 känns de som.. hmmm

* Brunettttt *

Efter färsta avfärgningen .. lite ljusbrunt/orange.


Och såhäär ser ja ut just nu ! efter andra avfärgningen ..

Nån som kan hjälpa mig?
- vilken färg är bäst ?!

Inga kommentarer: