fredag 18 juni 2010


Tiden bara springer iväg ...
Nu är de en vecka sen jag tog studenten -känns som igår!
.. tiden går så himelens fort! Och nu lär jag verkligen ta mej
ner till arbetsförmedlingen .. usch va gammal ja låter hahaha!
Men ne..nu måste jag iallefall ta tag i mitt liv :) så ska försöka hinna
dit idag.. Sen har jag faktiskt börja fundera mycket på att söka till
au pair .. jag menar de ända som håller mej kvar i Sverige är ju min
familj och mina vänner - och dom har ja ju kvar endå när ja kommer hem :)
Så skulle faktiskt vara skönt att åka iväg- och tänk va mycket kul man
skulle få uppleva.. det är ju nu man är ung och ska föröka hinna göra
så mycket som man bara kan :) ...jaja ... de visar sej hur de blir.

1 kommentar:

Malin Antonsson sa...

Åk som au pair i London! Och dra med Ewe, vet att hon är sugen:) Får tjata på henne när hon kommer hem från Israel:)