torsdag 24 juni 2010

HAHAHAHAHAHA !!! Tänk så man har sett ut ..
egentligen ska man nog inte visa sånna här fula bilder..
men å andra sidan lär ju ni som läser få lite underhållning
ibland .. så derför lägger ja ut dom .. så varsogoda ;)
- Men den som säger att jag är mej lik .. den ... äre SYND om ;)




bilderna här är nog från när ja både gick i 7 - 8 skulle ja tro ?
Nå .. har jag förändras ? haha!
____________________________________________________
Det ända bra på dom här bilderna är mitt håååår!!!
Åh så LÅNGT det var ... nu ska ja minsann odla..

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jag tycker att du är dig lik. Lika vacker och söt som alltid. Så nu blir det väl synd om mig. Tur jag inte är ett dugg rädd för dig Lillskrutt

Renée:) sa...

jag tycker du är superlik mamma på den bilden längst ner till höger i de kollage där du har rosa tröja -aslik henne när hon va ung!!!