torsdag 17 juni 2010

17 Juni 2010 !
Jag vet att jag har vart helt urkass på att skriva på senaste tiden.
Men jag har inte haft någon lust alls faktiskt.. varför vet jag ej!
Men jag ska iallefal uppdatera er med lite bilder/text på
vad som hänt på senaste tiden.. har massa kort ..
.. maskeradfest med klassen, sista dan i skolan, evins student, osv =)

Förövrigt kan jag meddela er om att det känns helt HEMSKT
att jag inte ska tillbaka till skolan nå mer.. många tycker de är skönt..
Och jag tycker helt tvärtom.. jag skulle mer än gärna börja där
nu igen efter sommaren och träffa min älskade klass igen !!
.. Det häär gör mej helt seriöst jätte deppig :(

Tack alla för ni gjorde gymnasietiden till den bästa!!
Har helt underbara minnen med er -v-

1 kommentar:

Maria sa...

Hejhej! Maria heter jag, jag har hört rykten om att du gör naglar :) är vääääldigt sugen måste jag säga, gör du bara på vänner eller på andra också? :D mvh / Maria Eriksson