torsdag 24 juni 2010


hmm.. ser att ja inte skrivit vad ja gjort sen i lördags ..
Så ska väl försöka sammanfatta vad jag haft för mej :)
___________________________________________
I söndags så hade jag, marlene och evelina filmkväll med massa gott ! :)
.. vår sista filmkväll tillsammans på 2 mån nu juu !
Sen efter jag och evelinis promenerat hem så fick hon massage
av mej i en & en halvtimme :) !! och massa ljus var tända såklart.
.. man var ju tvungen att skämma bort henne lite innan hon åkte ju ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen på måndag-morgon så tog jag mitt pick och pack och begev
mej till västerås - Dasha! :) Och där blev jag kvar ända till onsdag!
Och under dom dagarna har vi hunnit med en hel del ...
.. solat/badat med folk vid löga, haft myskvällar med chips, godis,
vindruvor, loka, grillat marsmallows/godis, kollat på film osv..
Har iallefall haft toppendagar i västerås med massa trevligt folk :)

Inga kommentarer: