söndag 7 februari 2010

( på bilden - min nya vita väst - så mysig! )


Hej Hej Hej!
Helgen har varit så himlans mysig-bästa på länge!
har vart på den nästan bästa platsen ja vet, hos min andra familj!
______________________________________________
För att sammanfatta mej kort så ni orkar läsa så har vi:
ätit massa massa godsaker, kollat på melodifestivalen..
(måste bara påpeka på att vi svenskar är kassa på att rösta)
Ridit tidigt på lördagsmorgonen i snöön, MYSIGT !!
jag älskar att rida .. fast ja inte gör de så ofta! hästar = söta!

Sen idag åkte vi allihopa till borlänge-kupolen och shoppade!
Fast jag va duktig och höll i pengarna- för en gångs skull ...

.. och här avslutades dagen i Borlänge ...

2 kommentarer:

hanna f sa...

snygging! <3 saknar dig<3.. jag håller med dig om melodifestivalen grejjen.. vi svenskar e kassapå å rösta.. =/ ..

Mamma sa...

Så glad över att du haft en riktigt mysig helg. Det var du verkligen värd.