söndag 14 februari 2010

ALLA HJÄRTANS DAG !!
Dagen du kan fira med killen , familjen eller vännerna !!
Jag har inte allt av de här - men två av det har ja =D
.. Min underbara familj & mina fantastiska vänner!
Jag vill att ni ska veta ( eller hoppas ni redan vet)
att ni är de allra viktigaste för mej här i livet !!

Jag tänker alltid på er- med idag lite extra mycket !!
____________________________________________


Imorse när jag vaknade så hade pappsen vart in med den
här och ställt på mitt rum .. åh så glad ja vart! så söt =)

.. Sen kom syster förbi med en present ....
Fick den här super söta .. BEE my valentine tröjan!!
HOW CUTE !!!?? ...

Och inte nog med det ... min andra syster hade med en present ,
en jätte fin halsbandsberlock!! LOVE IT !!

Vad kan passa bättre än en kärlekslåt idag ? ... :)

Inga kommentarer: