söndag 28 februari 2010

Igår (lördag) så åkte jag hem till Evin! :) ...
Vi åkte och hyrde film orphan och den var super braaa!!
Så den kan ja verkligen rekomendera, om ni vill se en bra film !
Till det åt vi varma hallon - oovanligt ;) ?
-NEPPS

Vi hittade lite gamla kort på oss i ett foto-album =)
och jag kunde inte låta bli att ta kort... va SMÅ vi var !!!
Hahaha .. känns inte längesen dom där kortena togs..
men är väl över 10 år sen, huhu ... snart är vi 30 :(
Är så glad att ja haft dej i mitt liv såhär länge, du har verkligen
alltid alltid funnits vid min sida ... Och även om du skulle vilja
försvinna från mej- skulle ja INTE tillåta det ... bara så du vet ;)
I LOVE YOU !

Sen idag när vi vaknade så gick vi på lååång promenad med Nour!
Jag äälskar barn och älskar att köra runt dom i vagnen, haha!!
GUD VAD JAG VILL HA BAAAAARN- NU!

1 kommentar:

Anonym sa...

du+barn=WOOOW haha!
Awwww va gullig du är :) du vet att jag tkr samma sak om dig <3<3/avin