torsdag 25 februari 2010

Ett inlägg till min sööta vän Hanna! =)

Hahaha, jag bara ÄLSKAR den här bilden på henne !
.. det var verkligen kärlek vid första ögonkastet när jag såg den ...
Ett riktigt litet charmtroll är vad hon äääär ...
.. ovanligt att se min hanna - the sunshine så här sur/ledsen,
för jag menar, alla kan välle enas om att hon inte ser så road ut ;) ?
___________________________________________________
Och du Hanna, om ja hade vart din mamma kan ja looooova dej
att den här bilden hade vart på ditt studentplakat ;)
UTAN TVEKAN!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Bäst du aktar dig!!!!! Har en del bilder på DIG som jag gärna skulle vilja lägga upp här. Men jag vet ju inte hur man gör. Du kan väl lära mig? Så folk här får lite roligt. Är säker på att dina bloggbesökare skulle öka som bara den.

LouiseElfwing sa...

Hahahahha jassså du mamma ;) .. vad då för bilder ? .. de när ja sitter på pottan med hjälm och tandborste eller ;) ? hahha.. du är bra rolig du! ...