söndag 23 maj 2010

DAGGMASK-PATRULLEN!

.. Påväg hem från krogeeen kan man ha kuuuuul ;) -visst therese ;) ?
Haha, det började med att jag skulle rädda en daggmask jag såg på vägen.
Sen såg jag en massa fler och då började jag flytta alla jag gick förbi
med en pinne (la dom i gräset).. så de ej skulle bli påkörda!!
Deför ja började flytta alla var ju för att tänk om dom andra maskarna
skulle se att jag räddade en - men inte den själv! då skulle den ju tänka..
"Varför räddar hon den och inte mej, är jag mindre värd?"

Okej.. jag låter knäpp! MEN jag är en sann djurvän ;)
det roligaste av allt var att sen kom två killar som vi sen
började prata med- vi förklarade att vi räddade maskar..
och vet ni vad...?! dom började göra samma sak.. HAHAHA!

2 kommentarer:

Tessan sa...

hahahahhaa, räddningspatrullen rules :D Tack för en superduperrooolig kväll och natt haha !!
Puss gumman..

Dasha sa...

Hahaha dem killarna lär ju ha vart VÄLDIGT packade hahahah:P