söndag 23 maj 2010

F a l u u n !
I lördags morse satt ja på bussen påväg moot faalun..
.. Jag var med och sminkade lite till en film!
____________________________________________
Efter det hämtade Therese upp mej och vi åkte
och köpte godis på konsum och sen bar de av hem till
henne .. vi pratade en heel del och hade det trevligt :)

På kvällen blev det utgång med hennes vänner :)
Många trevliga filurer detdäära ... =)

Kvällens roligaste händelse och konversation:
.. En lite full tess ramlar pladask i trappen när vi ska gå ut..
Jag: men guud hur gick det?
Tess: Det gick bra..
Jag: Är det sääkert?
Tess: jaaa..
Jag: vilken tur.. kom så går vi..
Tess: vänta.. vänta.. jag måste
bara skratta lite först ...
Jag: HAHAHAHA du är knäpp!

1 kommentar:

Tessan sa...

hahahahahaha, fy fasen va knasiiig i kolan man är :D
Bajssprayet och " skit på dig " filmen kommer på delad andraplats va ?! hahahaha ;D