lördag 1 maj 2010


1 Maj 2010 !
I vanliga fall skulle jag vara på jobbet den här tiden.
Men tydligen hade gallerian stängt idag, vilket innebär
att jag blev ledig ! Skönt det .. men jag hade inte haft
nått emot att gå dit, för ja gillar mitt jobb :)
men det var ändå ganska passande eftersom jag
har mitt nagelteknologsprov på måndag..
Alltså mer tid till att plugga! goodie ..

Jag ska snart pallra mej ut och träna! Sen efter det blir
det väl frukost, eller ska väl kanske säga lunch!?
Resten av dagen blir väl som sagt plugg!
Hoppas på att min hjärna är sammarbetsvillig idag ;)

Mer bilder från gårdagen kommer att komma!
Men super kul var det iallefall ... massa tokigheter,
pizza, brasa, partay .. jaa kvällen bjöd på en hel del :)

Nej nu såg jag att ja skrivit en hel book...

1 kommentar:

michellevonwalden sa...

Va bra :) Tänkte på de måste den ursprungliga nageln vara någon speciell längd för att de ska gå? Jag biter på mina nämligen så de är korta :(