onsdag 22 juli 2009

GRISEN!


HAHAHA!
gud va jag och min syster kan roa oss!
nu har ja kortat ner de en hel del.. men här är lite ur vårt msn-snack! ;)

Marlene: söt gris, liknar dej...=)
Jag: tack eller nå.. haha ;)
Marlene: skrattar för mig själv,
Maria o phil måste tro jag är knäpp!
Jag: skrattar du åt grisen ?
Marlene: att den liknar dig!
Jag: hahahhaha, tkr du de på riktigt ???
Marlene: ja! haha jag gråter nästan ..kul humor va??
Jag: hahha va , va de så kul ? ;)
Marlene: men jag skratta åt dina kommentarer, tack lr nå.
va fan tror du jag tycker det lr? pucko!! ;)
Marlene:
tror du jag tycker du ser ut som en fet gris som inte kan dansa?


HAHAHAHHA! gud va ja älskar dej!

Ps: ni fatta nog att de va grisen på bilden där uppe,
men på msn hoppas han runt, runt, därav de med dansandet, fniss!

2 kommentarer:

marre sa...

Du är knäpp! Vi har tydligen lika dålig humor båda två..

LouiseElfwing sa...

haha, du är med knäpp.. JAPP!! kan kanske berop på att vi är slääkt ;) ???