lördag 18 juli 2009

* * * * * * * * * * *
Grillkväll :) !

i fredags så åkte jag hem till emelie..
hon hämtade mej på stationen :)
sen målade vi naglar, läste tidningar , roligt :)

sen igår hade vi grillpartajj! fuunnn!! =)
god mat, och ännu godare eftterätt OCH ännu bättre sällskap (Y)
vi skulle sen gå till krogen.. men ja, så vart de inte ;D .. haha!
och en sak säger jag.. vin + mej = snyft, snyft!
jaa av nån konstig anledning gråter ja jämt när ja dricker de :S
hahaha.. slut på vin för min del ! ;D

TACK för en super mysig kväll brudz! -v-
pictuuree! ..


Och såhäära var jag klädd! huhu..

1 kommentar:

Vånkyfresh! sa...

du är nog dn vackratste människan jag vet! hoppas vi kan säga hej lite när jag kommer hem till avesta på besök :) Du jag bethina och en box vin? ;) En date? ;) haha :)