söndag 7 juni 2009

Min lördag har bestått av jobb,jobb & jobb!!
Halv 12, till halv 3 var jag och jobbade hos optikern!

Hem, sov middag (hej bebbiis) , huhu!!
Sen var det bara att gå upp och påbörja jobb nummer 2 , reklamutdelning!!

Hem, för att sen cykla ner på stan till mitt 3:e jobb för dagen,
det vill säga hottaaaan!! ... mycket roligt folk ute :)
Kom hem aldelens nyss, 03:12 .. trött? JA!

vart så sugen på att fetsa själv när man gick där,
så nån som vill ut snaaart ;) ?

Sen ska ja påpeka en sista sak innan ja avslutar de här
tråkiiga inlägget ... jag cyklade hem heelt ensam från stan hem!!
Jag är stolt över mej själv, eftersom ja är EXTREMT mörkrädd!
duktig louise!

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Hur får du tag på alla jobb :)?
Vill också h extra jobb (A) haha

LouiseElfwing sa...

optikern ringde mej efter jag köpt glasögon där, reklamgrejen sökte jag, och hottan blev för mina systrar o min mamma jobbat där :) .. hihi!