tisdag 2 juni 2009

I miss u, i really do!

Det är lika jobbigt än idag,
fast man gömmer det så mycket mer nu än vad man gjorde då!
*Alla minnen, minns jag som igår !*
Jag vill kunna gå tillbaka i tiden, till sommaren 07 ...
... för det är perioden i mitt liv jag verkligen saknar!
Jag tänker på allt vi gjorde, alla ställen vi va på!
Men även allt vi sa vi skulle göra, och alla ställen vi skulle vart på.

Nej, jag går fortfarande och väntar på att den dagen,
då jag ska glömma, eller iaf förtränga allt ska komma!

jag borde skämmas när jag säger det här,
men sanningen är den...
" att jag vill ha dej tillbaka " ,

mest av allt faktiskt ...


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vem f*n pratar du om????? ingen diot på f va??!

Lisa sa...

Man kan ju faktiskt inte rå för det man känner!! Vad det än gäller!!

LouiseElfwing sa...

vem är du anonym ``?

Hanna.f sa...

sina känslor kan man inte rå för gumman det är svårt att glömma någon man varit så kär i.. man ska inte glömma sånna personer heller det är viktigt att man varit med om dom med, eftersom de ger en yttligare en erfaenhet och lärdom av livet.. Jag minns som att du var ganska ofta ledsen på den personen du pratar om och hur konstigt du kunde tycka han betedde sig. och jag vill bara att du ska minnas det också för de är lätt att bara tänka på allt det bra när man saknar någon =| .. Jag vill bara att du inte blir sårad igen vännen.. du är alldeles för bra för sådant. så om du nu väljer att gå in i detta igen så gör det med 100% säkerhet på att du vill och är säker på att de är rätt så kommer det säkerligen gå lysande =)
Love you hun!! <3 och saknar dig i massvis!

LouiseElfwing sa...

ååh gud va gulligt du har skrivit hanna!! inte sett det fören nu, när ja satt och kollade igenom min mail, där ja ser alla kommentarer .. tack sötis <3 du är för sööt. love u <3