torsdag 18 juni 2009

de är så konstigt, hur de fortfarande kan göra så ont...
och varför känns de fortfarande som att du är min?

- Jag vet ju att du inte är det längre ...
Nu är det nån annan du sover bredvid om nätterna,
det är även "hon" som får höra dej säga de orden,
ja helst av allt vill att du ska säga till mej igen ..
Jag vet det ju, så varför kan jag inte bara acceptera det?

Men det är lättare sagt än gjort tyvärr.. :/
jag kan ju inte släppa att det:
Nyss va mej du sov bredvid,
och det var jag som fick höra dej säga - jag älskar dej!

jag vet även att du sa de utan mening ... eller ja nu vet ja!
Just Då trodde jag ju självklart på vartenda ord du sa ...
och just i den stunden va ja världens lyckligaste tjej ...

Jag var bara "nån" ,
nån som du bara hade för att.. ja vet inte vad ..."ha",
nån som dög tills nått bättre dök upp!
Det gör ont när jag skriver det, men ja vet själv..
.. att de är sanningen...
den hårda sanningen!

Jag försökte ju verkligen ge dej allt ja kunde..
och jag lovar mer än vad ja gav kunde ja inte gett,
visst, jag kunde inte köpa massa dyra saker ..
men de sakerna du fick va personliga, och speciellt till dej!
Men jag gav dej även nått som var så mycket mer värt
an alla saker på jorden.. min kärlek, all min kärlek!
Jag älskade dej något så enormt .. med hela mitt hjärta!
Jag gör det än idag, och jag vet att ingen kan älska dej mer..
... än vad jag gjorde ... !

Tänk att jag kan säga det fortfarande..
"att jag älskar dej" , efter allt du gjort..
du sårade mej mer än vad du någonsin kommer förstå!

Jag vet, ja borde inte skriva det här...
ja vet att folk blir irriterade osv...
men ja känner ändå de ja känner, så är det!! ....
Och anledningen till de här inlägget, är alla
saker som fortfarande påminner.. låtar,
"vår låt" , och massa andra som vi har minnen till!

och även en ansiktsrengöring...
ja har ni hört nått så töntigt?, men den lukten,
är verkligen nått som påminner mej om dej! sjukt , ja vet !
men sant, eftersom vi alltid använde den varje kväll...

... Åh kan de bli mer deprimerande.. nu när ja skulle skriva
datum och tid... så såg jag ju att de är den 18 idag... vår dag!
jaa... om allt hade vart som de skulle så....
Hade vi firat 2 år och 1 månad idag ...