tisdag 17 mars 2009

superbra hår-produkter!


Ja som sagt hjälp mej ;) ..
Vi har sälj-tävling på skolan!
Den som säljer mest produkter vinner priiis :))
Jag rekomenderar dom verkligen!!
Har ju självklart provat själv..
Och mitt hår som i vanliga fall är svinto- blev superfint!
Och inte nog med att dom är bra,
dom doftar, japp inte luktar, doftar
UNDERBAAART!
blåbär, godis/vattenmelontuggumi, lakrits..
MMM säger ja bara!
Grazette Crush och Black Violet.
.. är serien som vi säljer :)
Nått som nog gör många glada är att de är
B I L L I G T !
Crush= under 100:-
Black violet= ca. 129:-
Just nu får du ett gratis shampoo,
om du köper två andra produkter!
Finns även erbjudande om miniplatttång
m. värmeskydd till!
Till båda kille & tjej!!
INTRESSERAD ???
Jag l0var ni bir inte besvikna.
Jag älskar serien! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur mkt kostar den där melon tugummina haha alltså shampooot;D och vart köper man:D vill HA! :)

LouiseElfwing sa...

om man köper två produkter, får man ett gratis :) .. annars kostar de nog 79 :) kan köpas på min skola ..eller hos frisörer :) ..