lördag 21 mars 2009

Goomorgon alla bloggläsare (:
( om de nu finns nåra ? haha ;D )

Sist när ja skrev o fråga vilka som läste,
var de bara nån som skrev.. ;)
Så drar till med ett nytt försök..
.. om ingen skriver den här gången heller,
så får ja väl anta att inga läser ;)
- vilka lääääser ;D? .. snälla folket svara, kul att veta ju ;D

Nej tillbaka till de ja skulle skriva, haha!
vaknade tidigt idag, runt 10 ..
helt otroligt måsta ja säga, häder ju inte fööör ofta!
Har nyss klätt på mej och fixat till mej lite,
ska nämligen ner på stan och träffa min lilla söta evin :)

Ikväll blir de nog födelsedagsfest för Karro , roooliigt :)
Men skriver mer sen, måste kila!
PUSSS på er! <3

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser stumpan!!!

Anonym sa...

jag läser :D

Anonym sa...

jag läser ibland

Anonym sa...

Jag brukar läsa, fasen är kolen från NY, den vill ju jag med ha!!

Anonym sa...

Klart man läser älskar bloggar så keep up the good work tjejen =)

Anonym sa...

Jag läser!!!
Jag är ditt största fan :D! har dig som bakgrunds bild på datan till och med :D !!!!! // M

LouiseElfwing sa...

kul att lie folk lämnar spår efter sej hörrniii :).. de gillar ja :))