måndag 30 mars 2009

SMINK!


Så här sminkar jag mej till vardags !

Jag börjar med:

0. = Id-foundation - Foundation i puderform, verkligen superbra !
eller med 1. = max-faktor, bronze foundation!
Det beror på vilken ja känner för, gillar båda,
men id ger de mest naturliga resultatet :)


Efter det:
2. solpuder från maxfaktor, golden! Min favvo!
Ger fint glittrigt skimmer ! Använder även den som rouge nu!
Sen i sommar, kör ja mer på rosa!

Nästa steg:
3. = ögonfransböjare
för att få lite volym på mina stackarns ögonfransar!
sen efter det använder jag maxfaktors mascara, dramatic look!
..eller clinique ( som ja har förtillfället)

Sist men inte minst!

kajal 5. , brukar inte bry mej om märke på dom!
Tycker att dom flesta funkar bra ! :)

/ L.e

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken färg har du på foundationen?:)