lördag 31 januari 2009

Tjejkväll :)

Igår-fredag, så var det fest hos mig :)
Fanny, Mli och Sofie följde med direkt ,
Vi gick upp till mamma och hälsade på sen gick
vi ner på stan för att fixa godis, chips & lite annat!

Pappa hämtade oss vid coop och fanny och jag
började fixa oss lite grann medans e&s fixade taccosen.
Senare dök Emelie, Emma, Emma och Hanna upp :)
dom fick skjuts.

Vi gav oss på maten dirket, och gott vare. mmm!
Sen körde vi igång singstar ... & måste nämna att
Emeliarna var dom som blev kvällens sångfåglar ;) ..
Självklart bjöd kvällen på en hel del dans också ! (Y)

Jag fixade bål senare på kvällen (med hallon & stjärnfrukt)
... och när den tog slut... hum ja då vart de en ny sorts bål..
tomat & rått ägg...
(OBS: den dracks inte, gjordes nog i brist på annat,)
HAHA! ;D och vad emma och jag fick för ryck där i köket,
behöver vi nog inte nämna , hahaha! :D ..

emma och jag busade ännu mera, vi gick ut
och knackade på fönstrena i vardagsrummet,
och tjejerna där inne trodde de va mina grannar som ja varnat för.
Så dom blev rädda o stängde av all musik, och hade knakat tillbaka
för att de blivit arga, HAHAHA!

Efter ett så började vi fixa oss för sängen,
och vi låg 5 styckna efter varandra i min säng och sov,
och vi räknade ut att vi sov på 40 cm var! hahaha..
alla utom hanna, som sov i extra sängen (:
men alla sov väl någorlunda bra iaf ? ;)

Tyvärr åkte ju Sofie & emma hem,
men dom sov nog garanterat bättre än oss ;)

Justja, måste bara nämna att pappa
sa att han tyckte de va så fint och rent efter oss.
Vi hann precis städa klart innan de kom igår natt,
vilken tajmingggg säger jag bara. (Y)

Inga kommentarer: