onsdag 14 januari 2009

nu när ja satt och kollade igenom massa musik,
hittade jag vissa låtar som verkligen ger en minnen.
-vissa bra-vissa dåliga-
Så nu får ni lite låtar som påminner om vissa saker i mitt liv.

- 2oo8

sommaren! ( Juni-augusti)

fanny&jag !
Cascada - Magic Summer Night
- tåget påväg till grönan.
Dj Amul - Synd att du är så söt
- hela sommaren.
markolio - Jag orkar inte mer
- Sthlm, när vi sov hos fannys syster.
maskinen - alla som inte dansar
- promenaden i Täby, haha ! :)
Kate Ryan - Ella, Elle L'a-
- tillsammans med Eloise, Fanny fattar iaf ! :)
Bumbibjörnarna-
-haha vår dans i regnet ..
(ej sommar, men minnen med f )
?- I walking on sunshine
- promenad: V-ås till sala ! ,
Olyckan - olyckan (?)
busringning, huhi
Ted Gärdestad - Jag vill ha en egen måne
bus igen ..
?-Stilla natt
å igen ..

Skåne !
Grits - Ooh_Aah
- en av låtarna på våran sommarskiva ;)
Lemon - Summertime
- också en låt på skivan vi lyssnade på.
Opus Vs Dj Otzi - Live Is Life
- Kiviksmarknad, karusell ( när ja frågade c om låten)

Augusti!
Lady GaGa - Just Dance
- påminner om min syster marlene, innan vegas!

September!
Tomas Ledin - Hon är flickan

- HAHA, christoffer full-som en kastrull.
?- We will rock you (?)
-Evin och jag på stan, HAHA!

.....

Blandade år:

Orup - Magaluf
- när ja o hanna var i mallorca..
(tillsammans med show me your love & zlatan låten, haha ;P)
The Cranberries - Zombie Dance Mix
- Jag & evin innan vi slutade nian.

Men om de är nåra låtar som verkligen känns så är det:


Ted Gärdestad- För kärlekens skull
- Morfars begravning <3
Jill Johnsson - kärleken är
- Farmors begravning <3

Inga kommentarer: