söndag 8 maj 2011

PÅSK-DAGARNA !!

.. dom va heelt heelt UNDERBARA !!! för de första var de ju
huuuuur fint väder som helst- strålande soool!! sommar-väder på hög nivå ..
Seen hann ja med så himla mycket mysigt också - massa bilder härnere ;)


En liten kyckling- eftersom de tillhör påsken ;)

fredagen blev de först påsk-middag hemma hos pappa med
systrarna, andreas,christoffer & stefan, linda :) jätte trevligt
och maten ska vi inte tala om- MUMS! pappa kan de där med mat han!!
lite senare dök även två söta filurer vid namnen evelina & hanna upp (Y) ..

Sen gick jag, babe & hanna vidare på en förfest, där vi träffade
olle & madde + annat trevligt folk :) .. sen blev de hotelleeett!!

Bilder på hur jag såg ut ..& min nya fina klänning!!

Jag & min snygging :)
_____________________________________________________
lördagsdagen så kommer ja faktiskt knappt ihåg va vi gjorde?
- minnet bra med kort som sagt *host* haha!

Men på kvällen bestämde iallefall jag & älskling att vi
skulle bjuda ut mina systrarna & christoffer på maat ute hos hans
föräldrar!! ( han bor på landet ) .. =) så vi dukade fint ute på gården
och hade grillen klar tills de kom =D.. de va verkligen SUPER MYSIGT!
sen när solen gick ner flyttade vi oss in och mös i vardagsrummet med
massa prat & efterätt - lyckad kväll !!!

åååhhw så mysigt, eller huuuur ? =D

- Efterätten!! massa frukter + vit choklad som vart i ugnen!
..sen glass till det .. behöver ja ens säga att de va gott?? ;)
________________________________________________________


söndagen var de strålande sol!! så jag & andreas låg ute och solade
nästan hela dagen =) myselipys !!! eller aa.. vi spelade även lite
boul & golf mellan solningarna ;) .. haha!! kul med lite omväxling ;)

Man fick ju iallefall liiite resultat av dagen i solen!! ..

Sen på kvällen bjööd vi ut olle & madde till landet ;)
och däär blev de smothiies & skräckfilm (Y) mys!
___________________________________________________________
Sen på måndagen åkte vi ut till ängen där min älskade rickis aska är spridd över.
de va jobbigt.. för ja vill inte ha min hund där. vill ha han hemma hos mig :( ..
meen ängen va iallefall jätte fin .. så ja vet att han har de bra där ♥ ..

.. Den här stenen stod mitt på ängen, fin text eller hur ?
åh min älskade älskade hund ..... KOM TILLBAKAAA

.. efter så vart vi bjuda på påsk-middag hemma hos renutt & stoffe. . .
Jätte gott & propmätta blev nog allihopa =) ..

Sen på kvällen åkte ja & beb på picknick vid stävre !!
- hade massa gott med oss i korgen: festisar, munkar, ost/kex, yoghurt mm.
.. de va verkligen jätte jätte mysigt - njöt vare minut !!!
vi hade lagt filten en bit upp i skogen, så vi hade utsikt över hela vattnet =)

Inga kommentarer: