torsdag 12 maj 2011

FLYTTA HEMIFRÅN !!


Vi har planerat & småpratat om de väldigt länge ..
men nu är det bestämt - jag & andreas ska flytta ihop =D
.. och de redan nu i slutet av maj, eller början på juni !!
Känns faktiskt läskigt .. huhu .. vet att ja trotts allt 20 och är ju
enligt va man kallar de "vuxen" dock känner ja mig inte som de-
men de är ju en annan sak ;) .. nedå men de är väl såhär de ska kännas
när man flyttar antar ja? om man trivs hemma det vill säga :) annars tycker
man väl de är skönt att flytta- men ja är nog så familjekär man kan bli!

Förutom att de känns läskigt så är de så himla kul :D ..
allt går så bra!! .. och lägenheten renoveras för fullt !!
.. & min kära karl bygger ju kök, vilket ja nog inte berättat ..
meeen med de förstår ni nog att vårat kök nu är huuur fint som helst ;) ?
fattas i princip bara kakel .. nu håller vi på med hall & vardagsrum ..
Bilder kommer definitivt att komma !! =)
sååå .. alla snälla kan väl önska mig lycka till med matlagning,
städning, tvättning och allt som tillhöör ! ;) nedå de ska nog gå
hur bra som helst!! =D däremooot... har ja sagt till andreas att ja inte
går ner i tvättstugan själv- har fobi för sånna.. uschhhh...meen hallå-
ja menar helt vuxen kan man ju inte bli på en gång .. faktiskt ;)

.. tänk babe .. snart har du & jag ett alldelens eget hem-pårikigt

Inga kommentarer: