lördag 30 oktober 2010

kommentarer :)

Inlägg - "Nytt till hösten!"

Fråga: fanns uggsen i andra färger ? :D och hur mkt kostade dem :D
svar: Jajjemen =) .. i svart också :) .. super mysiga!
Bara 166:- - va nå extrapris - köp köp köp :)
_________________________________________________
Inlägg- "Är det nån som är intresserad av att göra fransför...":

Fråga: alltså.. om man har ögonfransar som går neråt naturligt.
Kan man göra en ögonfrans förlägning för då ska man vell hellst
inte använda sig av ögonfrans böjare ! Mina går neråt och jag
böjer upp dem jämt + använder lösögonfransar
..vill ju köra på en förlägning men går det ?!

Svar: När man har förlängningen ska man helst
va så försiktig man kan med böjaren , och som du säger är
de ju allra allra bäst att inte böja dom alls ..
- men när ja hade så använde jag och det gick endå :) så går gör de..
men de du ska veta är bara att de kanske är liiite mer risk
för att nån släpper tidigare .. men om du böjer försiktigt och
bara trycker lite lätt ska de nog gå alldelens utmärkt :) dock får du
inte böja dom de första 24 timmarna :) .. och duu.. om du har
fransar som pekar ner- vet ja vääääääärldens BÄSTA fransböjare.

Så bara den kan ge underverk - jag är helt kär i min!
Så om man böjer med den så behövs bara ett pyttepytte litet "nyp" ( haha? )
för dom ska böjas mycket .. den är lite dyrare men tro mig. så värt det! :)

Märke: Shiseido ... Ca pris: 200-250

Inga kommentarer: