tisdag 5 oktober 2010

Helgen !

I fredags så åkte jag tåg till västerås efter jag slutat.
.. Fixade de sista till dashas present !
Hon fick en marlyn moonroe skål (för hon älskar henne..)
Sen fick hon en "dash-box" där ja fixat massa saker som är
typiskt henne/tycker om .. lite kul sådär tyckte jag :D

___________________________________________
Sen tog jag bussen hem till emeliieee =)
Inte setts på evigheeeter så det var super kul verkligen:)
Pratade en heeel del, åt godis & drack - sen utgång på pluto !
..dock inte prata mer om den haha .. för blev liite mycket för min del!
meen hur somhelst hade jag en super mysig fredag med min mli! :)
( bilder kommer sen .. lär fixa dom från emelie först ) .. =)
___________________________________________
På lördagen bar de sen av till min lilla fanny ! :)
Vi spelade in massa filmer.. som vi sen klippte ihop till en!
Och det är juu såååklaaart den "fina" videon här under ;))
Hahaha.. folk tycker nog vi är knäppa och de lär vi ju hålla med om.
Men ja älskar våran humor och jag älskar oss.. haha !

En långpromenad blev de också .. först till ica maxi där vi gick
runt och handlade allt vi blev sugna på. - alltså mycket saker haha !
Sen efteråt gick vi till de berömda m:et haha ! .. om man lika gärna
ska äta massa kan man ju lika gärna äta lite till ? så man ska tänka ;)


När vi kommit hem från våra promenader bäddade vi ner oss under
täcket, datan framför oss- film , och åt av alla våra godsaaaker !

.. Mysigt va :D ?

Inga kommentarer: