onsdag 11 november 2009

( jag gjorde lite sår, hehe )

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat
3 dagar uppe i Falun på sminkkursen! =)
(därav den dåliga uppdateringen)
Den här gången lärde vi oss bland annat
föråldrings-makeup, transor,karneval ( massa glitter & fransar)
.. så har vart super roliga dagar verkligen=)
______________________________
Tänkte slänga in lite bilder på de vi gjort här nere!

Här har ni hur man gör en föråldrings-make steg för steg!
Erkänn att det är häftigt ;) ?!?!
___________________________
Fantasi-sminkning som jag gjorde =)

___________________________________
Transa! ( jag gjorde halva sidan, och min lärare den andra)


1 kommentar:

Jenny sa...

Hej gumman!! Vad fin din fantasti sminkning blev:) hoppas de gick bra för de andra också lite tråkigt att jag missade det:/ är det bra annars?? kramar