fredag 6 november 2009

NAEJ! Hahha...

Kvällen spenderades hemma hos Jonna! =)
Hahaha, fy så flummiga vi va! ;) haha hade askul :)
att va helt normal jämt,
är faktiskt inte alls lika
roligt som att toka en maassa ;)

____________________________

Roliga kommentarer från kvällen!

J- Säg någon kille du tycker är snygg då!
L- Menar du en kändis eller någon som finns?
J- HAHAHHA.. Menar du att kändisar inte finns?

L- Är det där du? pekar på en tavla.
J- Jaa.
L- Jaha, då gissade jag rätt.
J- VA??? pissa du i soffan?
L- HAHAH NEEEJ...

Kopierade det här rakt ifrån jonnas ;)
sorry girl, men du sammanfattade våra kommentarer så bra! =D

L- jag fattar inte varför de blir hål
i mackan när jag skär i den?! ( jag sa fel, ja bredde den)

1 kommentar:

jonna sa...

HAHHAHAHHA JAG DÖÖÖR :P dedär var bara 2 av 1000 idiotiska kommentarer!!!