lördag 5 september 2009

p.i.c.t.u.r.e !


Min Sommar 2009 !
Ja, mitt sisra riktiga sommarlov , de har vart bra! (Y)
Här är "små-kollage" av lite som hänt ...


Det börjades med skolavslutning! :)
Och efter det, åkte vi hem till dasha och mös!
mysdressar, jordgubbar, grillade marsmallows, annanas,
vattenpipa, galna kort, korv med bröd.. de va vår kväll de <3


En av sommarkvällarna spenderades i 13:brottet med,
evelina, ante & aili .. myspys ! vi drack cider , åt chips!
och grillade , eller förlåt.. vi gjorde ett försök att grilla "smallows"!
men de slutade med att ja satt och grillade över tändaren .. smart?


Det har blivit grillirill vid månsan, med en hel drös trevliga prickar!
Det har bjudits på grillning, volleyboll, naturgodis, mata ankor,
tappa massa korvar i sanden, och en såklart hel del skratt :)



Midsommmar firades i avesta med massa roliga folk :)
Lizzans kära sugrör elefanten & mitt kära tigersugr, våra specialare <3


Jag & fooppen cyklade i spöregen hem till dasha! :)
... I ur & skur, i vått och torrt <3 ...


Vi var och hälsade på mammsen på sjukhuset också,
Kramkalas & mat bjöds de på ! .. =) .. i love my mummy <3


En liten christoffer fyllde ju år oxå ,
och det firades med massa paket och smörgåstårta,
( och en skadat arm)
... men paketerna,
dom fick han allt upp iallefall den lurifaxen! ;)


Och en sak jag gjort i sommar, som ja aldrig fjort förr..
de va ju att sova på ett tak, som ni kanske minns?
Var underbart kul måste jag säga ! =D jag älskar tokigheter!



Månsan sviker vi inte i första taget, vi hälsade på igen !!!
Den här gången för att åka båt (tävlaa) haha!!
och ha vattenkrig som ledde till att vi bada med kläder på (y)


Evelina & jag har dansat loss nåra helger, ( och ons) !! hehe ..
på kära hottan här i sala.. och med henne blir de ju alltid kul!

Alla borde ju ha en vän som henne .. lilla solen!



Jag & Piff var till gropen en kväll! SÅ MYSIGT !
och för att inte glömma hur KUL vi hade !!!
.. alltså alla dessa filmer vi spelade in "pingvinerna" , spa osvv..
Fika: Bullar, naturgodis, päroncider, vindruvor, godis <3


* K R Y S S N I N G *
Dasha & jag droog iväg på kryssning, funny bunny!
Haha vi roade oss med att ta hel-galna kort, och jaga killar,
eller nej men jag gjorde .. iaf en! ;) ... sen åt vi mat / godis ... =D



Grillpartay med västerås folk ...naajs!!
Och en fanny som vart borta en månad kom hem, glädje!
Riktig mysig/rolig kväll .. (även om ja va lite borta ).. oopps!


Rix-fm festivalen ,
.. en dag med katte.. andra dagen med jojjo & hanna!
Karuseller , sura remar<3 , uppträdanden osv :)


Här var det släktträff på G , minsann!
God mat , och trevligt sällskap..
inte ofta hela släkten ses, så det var roligt !



Jag följde med evin & hennes familj till sthlm en dag! =)
Vi åkte och grillade, mysigt .. sen mös vi massa med
hennes systers barn, Nour! & Han är bra rolig han ;)



bebismys är ju ett måste, speciellt med lille Nova!
Så renuttan & jag hälsade på malin & bebbisen ..


En dag i vasaparken med hamburgare...
och inte bara till att äta, även att ha som eh mössa? haha!


Här är massa bilder, sen sala-festen jag & katte var på!

K R O A T I E N <3
En resa jag sent, eller snarare aldrig glömmer!
skratt skratt skratt , de va vad den resan innehöll!
:)
* åka kana med diskmedel på altanen
* sjunga " sjungande köttbullarna m. duschmössa!
* Snorkla bland big and small fishes
* spela in videosar till idol, HAHA ..
* Hoppa i sängen ...

Onsdagsutgång: med Evelina & emelie ! :)
Dans, dans,dans, dans, dans (Y)<3

Självklart hälsade jag på min 2: a familj också ...
Dom är älskade av mej/kommer alltid vara ..
Ni alla har en speciell plats i mitt hjärta, de vet ni :)


Ja, den senaste utgången får avsluta samanfattningen
för sommaren -09 !! TACK alla människor som gjort
den värd att minnas ... Jag älskar er familjen & vännerna!

Ni gör mitt liv minnesvärt & underbart !

4 kommentarer:

Emelie sa...

Tack för alla kommentarer jag fick i bloggen ^^
Kul att någon komenterar :):)<33

Hanna sa...

ååh jag saknar Kroatien! och jag saknara dig =( .. Tack för en toppen sommar med dig:D .. KRAAAM <3

LouiseElfwing sa...

ja säger samma sakjag!! i really miss it <3 .. Tack själv stumpan .. <3

LouiseElfwing sa...

varsogod :D